Krótkie pytanie

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 16:32:14 CEST

Chcę skompilować kernel 2.4 z CVS-a w najnowszej wersji. Na komendę:

# ./builder -bb -r 1.70.2.831 kernel.spec

ściągnął mi źródła kernela, ale potem wywrócił się z informacją:

Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(kernel-autoconf.h)

W tej chwili wklepałem coś takiego (na "czuja"):

# ./builder -bb -b LINUX_2_4 kernel.spec

System coś tam ciągnie po sieci, ale nie wiem, czy ma szansę wogóle coś
konstruktywnego zrobić. Prosiłbym o informacje, jak należy to zrobić. A
może robię dobrze?

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498