przyszłość

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 15:52:18 CEST

Dnia wto 15. kwiecień 2003 15:36, Grzegorz Siehień napisał:
> Witam!
Ja również przyłączę się do głosu kolegi.
Staram się promować PLD jako platformę do rozwiązań biznesowych,
ale też brakuje mi info, nie mówiąc już o www, gdzie mógłbym odesłać
moich klientów, aby sie czegoś ogólnego o PLD dowiedzieli.

> (Myślę, że te wprowadzenie, było konieczne, żeby przedstawić perspektywę z
> jakiej piszę - *zwykłego użytkownika*)
BBAAAARRDZZO prosimy - my zwykli uzytkownicy :-)
Tak, myślę, że byłoby super, gdyby jakies - nie wiem - może to-do ogólne
było gdzies na www (jak jest już to przepraszam).

> Zero "szumu" z prawdziwego zdarzenia. A PLD nie wypromuje sie samo na dużą
>skalę. Oczywiście pod warunkiem, że tego chcecie...no właśnie, chcecie?
No tak - szum by się przydał, ja chętnie się dołożę, jesli będę mógł
Co prawda nie dysponuję funduszami itd., tylko dobrymi chęciami i niewielką
ilością czasu. Ale powiedzmy, że jestem gotów do walki z RH :-)

> I wyszło co myślą na temat PLD - brak zaufania, wróżby rychłej śmierci (!)
TAK - ja ostatnio też miałem taką dyskusję, że dla Ludzi (!) lepszy jest Aurox
a PLD np. jest gorsze, bo TFTP ma w /var/lib a nie w /tftpboot

Co do PLD 1.1 - podobno (wcześniejsze posty) nie bardzo jest miejsce na
dyskach FTP. Więc mam propozycję
                    LUDZIE, ŚCIEPA NARODOWA na HDD'ki !!!

Jak co 10ty  używający PLD przeleje na jakieś konto (może RMF'a, bo go
spotkałem kiedyś i wydaje mi się poważną osobą) jakies 20 złociszy,
to chyba na kilka dysków się uzbiera ?

pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej