przyszłość

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 15 Kwi 2003, 21:42:20 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably Tomek Orzechowski
wrote at Tuesday 15 of April 2003 15:57 something like this:

> Jesteś w błędzie. Do PLD 1.1 brakuje tylko (albo aż) nowego KDE.
> Zapewniam, że ludzie odpowiedzialni za Ra myślą o wydaniu 1.1 bardzo
> poważnie. Myślę, ze w ciągu 4-6 tygodni powinno się pojawić.

O, można coś szerzej o tym? Czy upgrade z Ra będzie równie bolesny, co na
nest-test? Bo w chwili obecnej nie da się zrobić żadnego upgrade'u
oprogramowania na Ra, bez kompilacji SRPM-ów z nest-test.

--
Michal Chruszcz -=- troll @ troll.one.pl
Stworzone w Gtk-perl GUI dla poldka: http://mis.pld.org.pl