przyszłość

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 10:31:03 CEST

[16 kwiecień, 2003] Krystian Tomczyk napisał:

>Myślę, że nie ma żadnych przeszkód żeby jacyś "uczniowie
>guru" zrobili nieoficjalną stronę, na której umieszczą
>"większą ilość informacji" :)

Większość ludzi ma ciekawsze rzeczy do roboty. Trzeba pamiętać, że
"zrobili nieoficjalną stronę" nie jest banalne do wykonania. I nie
chodzi tu o problemy techniczne - tych nie ma. Problem jest z
'tworzeniem' treści, pisaniem po prostu. Informatycy to nie pisarze -
piszą programy (w ogólności), nie powieści. A dokumentalistów
zainteresowanych PLD brakuje...

Ci, którzy mogą coś robić w kierunku dokumentowania systemu już to robią:
http://irc.pld.org.pl/
http://www.pld-linux.org/
http://ww.pld.org.pl/

--