przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 10:55:11 CEST

On Tue, 15 Apr 2003, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
[..]
> Zapisz sie na pld-devel i masz gazetke netową. Ktoś kiedys chyba
> pld-traffic próbował robić... A poza tym IMO zanim zaczniesz od innych
> czegoś wymagać, daj cos od siebie.

Poprostu takimi rzeczami mogłaby się zajmować nie jedna osoba a kilka.
Co za kłopot opracowywać takie periodyki w dwie trzy osoby (dzieki
termu nie powinno być kłopotów z regularnościa wydawania czegoś takiego)

Opracowywać moznba to pozrez jakać stronę która przed wydaniem danego
numeru mogłaby siedowolnie zmieniać. Od beidy mozńaby to takze robić w
cvs.

Potrzebne jest do tego *zorganizowanie* się kilku osób czyli coś czego
akurat nie uczą nasz w szkole. Żeby tą obiektywna trudność przeskoczyć
potrzebna jest wola współpracy w takim mikro gronie i odrobina zacięcia
komentatora.

Ergo: prosze przestać mówić "weźmy się i zróbmy coś". Dużo lepiej bedzie
mówić "chcę robić", "mam pomyś na robienie czegośw konkretny sposób", "kto
chciałby się przyłączyć do robienia <tu wskazanie na obecną formę
czegoś>".

kloczek