przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 11:03:33 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Rafal Cygnarowski wrote:

> to akurat dla mnie ma drugorzedne znaczenie, wiec pominalem temat,
> na ktory nie chce sie wypowiadac - wlot, demokracja

Jasne .. drugorzędny jest temat rozmowy. Najważniejsze jest jak
najsszybsze zboczenie z niego :>

> bo nie moga

To niech nie marudzą, że nie mogą. Przyjdą inny którzy powidzą "co ? nie
da się?".

> wpisz sobie np. na lists.pld.org.pl fundacja dla grupy discuss

Jestem zapisany i nie pamietam żeby ktokolwiek  cośtam na ten temat
ostanio pisał.

> nic dziwnego

To co z tym sprzętem ??
Mozę podasz jakeiś konkrety wreszcie zamiast bawić się w
dezinformacyjnego pingponga ?

> jw. zerknij do archiwum list
>
> Poza tym dla przykladu moj szef tez chcial zaplacic PLD-team, ale jako
> firmie, zeby pchnac do przodu sprawe mosix-a. Oplacaloby sie to PLD i
> jemu (jakies srodki z funduszu posiadal czy cos takiego...). Warunek byl
> prosty, to musiala byc firma/fundacja/stowarzyszenie, a nie osoba
> prywatna.

Najpierw szybka zmiana trematu na temat zastępczy, a teraz
wpuszczenie w kanał dezinformacyjny .. wogóle masz jakiś cel w robieniu
takich rzeczy czy siepoprostu nudzisz ? :>

kloczek