przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 11:15:36 CEST

On Tue, 15 Apr 2003, Piotr Szymański wrote:

> Nie bedzie budowana spolecznosc, bo nie ma na czym.

Społeczność nie buduje się z czegoś tylko z kogoś.
Bierzesz nie ten materiał do ręki i nic dziwnego że nic ci z tego nie
wychodzi.

[..]
> Ja jestem calkowicie za zmiana strategii wydawania wersji PLD, ale to nei
> wypali, PLD to nie redhat i nie bedziemy robic dystra dla przecietnych
> newbies, bo to czesto oznacza wykonanie tandetne, rezygnacje z lepszych ale
> truddniejszych w obsludze rozwiazan na korzysc tych gorszych.

Jakiś dziwny bełkot ..
Zadaj sobie nastepujace pytania żeby sieprzekonaćże to co piszesz wogóle
się ściany nei trzym:
- dlaczego według Ciebie PLD ma być trudniejsze w obsłudze ?
- dlaczego według Ciebie prostota oznacza tandetę ?
- zastanów sie nad biegunami jakie ustawiasz (RH<->PLD)
  i czy rzeczywiście to co dalej stawiasz jest w jakissposób przystające.

> Tzn. czym ma sie chwalic? Ra? Znam osoby z teamu PLD ktory ra krytykuja caly
> czas. Lepiej zeby userzy przecietni nie widzieli ra, bo wtedy zupelnie straca
> zaufanie.

Dlaczego mają stracić zaufanie ?

> Nie chcemy, bo nie mam zamiaru odpowiadac na pytania od ktorych w rh np.
> jest tech support. A tym bardziej jesli dotycza ra.

Jak nie masz zamiaru odpowiadać na pytania zgornie z tym co piszesz
zachowuj sięspójnie i nie odpisuj "niemam zamiaru odpowiadaćna pytania".
W ten sposób w żaden sposób nie pomagasz. Wręcz odwrotnie ..
przeszkadzasz.

> Szczerze? Wole miec porzadne dystro z ktorego korzysta 60 osob niz srednie
> ktore ma x tysiecy userow.

Zacznij w takim razie szukać innej dystrybucji.

> Nie. Tomasz  wyraznie powtarzal ze to nie potrzebne.

Napisałem że nie jest *mi* to niepotrzebne. Wypowiadałem się we własnym
imieniu.

> Wbiles kij w mrowisko :)

I okazało się że z niego wyłazą nie mrówkui tylko przebudzone
niedźwiedzie.
Wybacz ale po co wogóle odpowioadać na list z którewgo aż wyziera to że
nei zastanowiłeś się nieco głębiej nad odpowidzią ?

kloczek