przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 11:53:38 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Adam Jurkiewicz wrote:
[..]
> Więc ja zaproponuję nowy Topic : Serwis poświęcony PLD,
> zaraz cosik napiszę...

Mówisz :"O ! żaba !"
Na to ja Ci odpowiem: "no dobrze niech będzie i żaba ale jaka i kto będzie
się niaopiekował ? Ty ? znasz się na biologii żab ? albo przynajmniej
potrafisz zadawać innym pytania żeby dowiedziećsię czym zabę karmić żeby
żaba nie zdechła zanim podasz jej pierszy raz coś co będzie ona w stanie
wogóle zjeść ?"

Nie wyskakuj z szeregu z pomysłami na coś co już istnieje. Takie
zachowanei zwykło sięokreślać "odkrywaniem Ametryki". Serwisów
poświeconych PLD jest już kilka. Zajmij się choć jednym z już
istniejacych. Wiem, że to nudne .. dużo nudniejesze nić wyskakiwanie z
"zróbmy coś".

Powiem więcej .. wyskakując z takimi zdaniami dajesz do zrozumienia że w
sumie nie wiesz jeszczo bedziesz robił i czy jesteś do tego gotowy ale
chęci masz.
Jeżeli te chęci przekujesz na faktyczne drążenie tematyu to dotrzesz do
tych miesc w których dokumentację do PLD już się robi. Jeżeli tówj zapał w
tym miejscu nei zgaśnie to dalej powinnmo Ci starczyćsił na to żeby
przenalizowaćto co jest jzuzrobione. jeżlei dalej jeszcze bedziesz
miał zapał to wystarczy Ci sił żeby pchnać to dalej.

kloczek