przyszłość

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 12:45:25 CEST

Dnia śro 16. kwiecień 2003 11:53, Tomasz Kłoczko napisał:

> Mówisz :"O ! żaba !"
> Nie wyskakuj z szeregu z pomysłami na coś co już istnieje. Takie
> zachowanei zwykło sięokreślać "odkrywaniem Ametryki". Serwisów
> poświeconych PLD jest już kilka. Zajmij się choć jednym z już
> istniejacych. Wiem, że to nudne .. dużo nudniejesze nić wyskakiwanie z
> "zróbmy coś".

OK - racja święta - pospieszyłem się BARDZO. Przepraszam.
Nie mam juz pomysłu na budowanie. Postaram się dokleić do istniejącego
czegoś.

> Powiem więcej .. wyskakując z takimi zdaniami dajesz do zrozumienia że w
> sumie nie wiesz jeszczo bedziesz robił i czy jesteś do tego gotowy ale
> chęci masz.
Trafiłeś w sedno - chętnie bym coś zrobił/pomógł, jak na razie
trochę krucho u mnie z czasem, ale jak cos ciekawego wynajduję
to choć na liste staram się podrzucić. Vide: JFS/Reiser.

Generalnie nie robię wiele - serwerki są robione przeze mnie niejako
taśmowo, tzn. 90% ma te same pakiety poinstalowane. I generalnie
bardzo fajnie mi to działa. - to poza tematem oczywiście.

Z mojej strony EOT - dzięki i rzucam się w wir mojej normalnej działalności.
pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej