przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 13:07:16 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Adam Jurkiewicz wrote:
[..]
> Trafiłeś w sedno - chętnie bym coś zrobił/pomógł, jak na razie
> trochę krucho u mnie z czasem, ale jak cos ciekawego wynajduję
> to choć na liste staram się podrzucić. Vide: JFS/Reiser.
>
> Generalnie nie robię wiele - serwerki są robione przeze mnie niejako
> taśmowo, tzn. 90% ma te same pakiety poinstalowane. I generalnie
> bardzo fajnie mi to działa. - to poza tematem oczywiście.
>
> Z mojej strony EOT - dzięki i rzucam się w wir mojej normalnej działalności.

Nie zniechęcaj się :)

Przecież nawet jeszcze nie sprawdziłęś czy jesteś w stanie coś zrobić :)
Propozycja: dossaj sobie PLD-doc z cvs. Tam w jednym z podkatalogów masz
zasoby poszczególnych serwetrów www pracujacych na potrzby PLD.
Spróbuj siętemu przyjrzeć.

Jeżeli cos będziesz w stanie zmodyfikować/poprawić to zrób to, a wyniki
takich poprawek (w postaci przekierowania do pliku wyjącia z polecenia
"cvs diff -u")  podeślij komuś kto ma RW czy wrzuć spakoowane na jakieś
ftp/http. Jeżeli takie poprawki miałby byćczeeśtrze to chętnie dam RW żeby
można było samodzielnie robiś takie rzeczy. Najpierw pokaż poprostu że
jesteś zrobić coś więcej niż pisać o tym że jesteśw stanie coś zrobić:)

To samo do także do innych których rozpiera wiosenna
ChęćRobieniaCzegoś(TM) :)

kloczek