przyszłość

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 14:08:55 CEST

Dnia śro 16. kwietnia 2003 13:50, Tomasz Kłoczko napisał:
> W zasobach cvs serwera w bootdisk/batch-installer/ui/data/group znajdziesz
> plik w który tworzy grupy pakietów i z tych grup potem są tworzone
> profile. Ta część wymaga jeszcze sporo pracy. Więcej nad tym co tu
> powionno wpaść powinny myśleć osoby będące końcowymi użytkownikami.

fakt... to miejsce gdzie początkujący user się rozbija (ja też się kiedyś
rozbijałem zanim nie przeszedłem na schemat minimum+poldek). Cóż... wygląda
na to że jeśli mam zamiar coś zrobić aby przyłożyć się do rozwinięcia distra
to to miejsce też jest dobre.

A teraz pytanko (choć może powinno ono trafić do innego wątku czy też na listę
instaler)... czy jest planowane/możliwe dorzucenie instalacji z ra-packa 2.4
do instalatora? Czy budowa instalatora pozwala na takie zabiegi? To powinno
podnieść przyjazność PLD dla newbie i pewnie wiele osób by ucieszyło.

> Złudzenie że istnieją tu jakieś skróty :)

Ależ istnieją... tylko że czesto przeradzają się w powiedzenie ludzi łażących
po górach: poszdłem na skróty i doszedłem dwa razy później niż zwykle a poza
tym spod siniaków skóry nie widać :-).

> Dzisiaj za to gapiostwo MS o ile nie zacznie zmieniać konkretnych rzeczy w
> swoich produktach (np. wycinać pzrekazywania czegoś pzrez procedury
> zamiast przez dane czy kontrolować błędy pzrepełnienia) moze to sienawet
> wiązać z tym że za nawet kilak lat MS pzrestanie sieliczyć *wogóle* na
> rynku.

W to niestety nie bardzo wierzę (choć bym chciał), ale to już rzecz na
zupełnie inną dyskusję...

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl