OT: Jak ustawić domenę *.domena.example?????

Sławomir Stuglik slawek w icu.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 16:22:48 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 16 Apr 2003, Sławomir Stuglik wrote:
> [..]

> Moment .. mówisz o wpisie typu rekord A czy NS ?
> Z MX czy HINFO da się na pewno dać np.
>
> *       IN      MX      0       smtp.z.pl.
>
> Tyle że bedzie to wtedy oznaczać domyślny wpis z MX dla wszystkich
> wpisanych A.
> Ale dla NS czy A raczjej bind może już to odrzucić.

Dla A działa - bo właśnie sprawdziłem, dla NS nie jest mi potrzebne.

> Sprawdź jakby co ..
> Tak czy inaczej w każdym innym przypadku można zrobić automat który
> poprostu doda wpis.

Dzięki. EOT

--
 Slawomir Maksymilian Stuglik     -=-     Registered Linux User: 118371
 SS6229-RIPE NetSol:SS25076  slawek at icu.com.pl  Gadu-Gadu ID: 137094