przyszłość

gozda gozda w o2.pl
Śro, 16 Kwi 2003, 19:44:19 CEST

Użytkownik Grzegorz Siehień napisał:

> więc... jakie plany? jestem po prostu ciekaw...

Jeśli mógłbym coś zasugerować, to wydaje mi się że 'najważniejsze jest
pierwsze wrażenie'. Jak już ktoś zainstaluje coś takiego jak system
operacyjny to nie wywali go po 5 minutach..
Wydaje mi się, że ważną sprawą jest zapobieganiem nie możliwości
dostania się na poszczególne strony. Mozilla mi www.pld.org.pl nie
otwiera, a pld.net.pl jakoś nie działa poprawnie, musze korzystać z
linksa. irc.pld.org.pl zawierający 'pierwszą pomoc' nie działa od kilku dni.
Jeśli już brać się za strony to starać się nie robić literówek w stylu:
Dystrybucja -> Instalacja ->
"Uwaga1! "
A jak już wspominam o Dystrybucja -> Instalacja
Może by warto było to w końcu przetłumaczyć na język angielski?

> Pozdrawiam,
> Grzegorz Siehień (dfenz)

Wzajemnie
Łukasz Gandecki