Re: przyszłość

Śro, 16 Kwi 2003, 17:59:38 CEST

On Wed, 16 Apr 2003, Grzegorz Siehień wrote:
[..]
> Ponawiam pytanie - czy PLD chce zyskać "popularność" i wyjść poza rama
> egzotyki (bo tak jest postrzegane) ?

Trzeba byłoby być głupcem nie chcąć tego. Owszem wiąże się z tym dodatkowe
zajęcie choćby na odpowiadanie na listy ale jednocześnie jedyny sposób na
to żeby uzyskiwać informację o błędach i tym co można poprawić/zmienić
żeby dalej to doskonalić.

W tym sensie jest to ponoszenie kosztów, a nie jakaś ofiara .. poprostu.
Tak to przynajmniej wygląda z mojego punktu widzenia.

Za jakiś czas zapewne masa użytkowników PLD wzrośnie do takiego poziomu że
opłacać się będzie myśleć o komersyjnym świadczeniu usługi takiego
wsparcia jakie tutaj prowadzimy. A gdzie ludzie którzy będą to obsługiwać
bedą musiali sięszkolić ? Oczywiście w takich miejscach jak tu. Przy tym
talże będzie musiało byćto prowadzone już także w formie gwarantujacej
odpowoidni poziom uprzejmości odpowidzi. Na tym wszyscy bezpośrednio
zyskamy. IMHO obecnie do punktu w którym bedzie to hjyzopłacalne na tyle
żeby siętym zajmować nawet w wielu firmach na terenie PL jest juznaprawdę
niedaleko (zresztą .. ilość ludzi utrzymjących się z PLD już od dawana nie
jest zbiorem pustym :-)

> Osobiście myślę, jednak, że zatrzymanie PLD na poziomie "dystra dla siebie"
> było by .. marnotrawstwem!

Oczywiście.

[..]
> więc... jakie plany? jestem po prostu ciekaw...

Teraz zdaję sobie sprawe z tego że istnieje "ssanie" w tym temacie :)

Postaram się w przeciągu najbliższych dwuch dni napisać właśnie tu osobny
list na ten temat. Chwilowo mam co robić, a jeszcze do tego walnął mi
zasilacz w mojej stacji na której pracował do tej pory builder pod Ac do
budowania pakietów na athlona i czekam na wymianę tegoż. Chwilowo
pracujać z awaryjnego terminal na 486 z 12MB RAM .. PLD oczywiście
(pracuję się normalnie tyle że doskwiera brak szybkiej grafiki i brak
rozrzucenia "standardowych" około 40 terminalu :) .. no i raczej
pracuję z VT niż z X display'a .. :)

Także prosze o odrobinę cierpliwości :)

kloczek