postgresql >=7.3

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 07:35:09 CEST

Witam,

Pojawiła się potrzeba posiadania postgresql >=7.3. W tej Chwili w RA z
updatami jest 7.2.4. Budowanie z CVS-a z Revision: 1.200 dającego 7.3.2
wpędza w ciąg: req openssl-devel >= 0.9.7 co znów powoduje req perl-devel >=
5.6.1 (a dokładnie perl-tools-pod). I wszytko jest ok tylko że budowa perl-a
(Revision: 1.202) kończy się bykiem w 4 testach (z 680 o ile pomnę).

Podejrzewam że wszystko pewnie dobrze się sprawuje w NEST. Czy jest mozliwość
zmęczenia tego pod RA?

ps. O ile wiem to wersja postgresql >=7.3 jest sporym skokiem. Z tego co
pamiętam to w uprawnieniach dodali grant database i revoke database. Wiem że
ostatnio Depesz na wykładzie w Gliwicach mocno na 7.3 zachęcał.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl