2.4-Pack ( by³o: przysz³o¶æ )

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 09:59:11 CEST

Dnia czw 17. kwietnia 2003 09:48, Wojciech \ napisa³:
> Z kilku powodow.
> Po pierwsze, ja udostepniam kolejne wersje [nie tylko te "stabilne" z
> pelnym releasem],
> po drugie mam na tyle slaba maszyne, ze kompilacja kernela zajmuje mi okolo
> 12-14 godzin .. :(
> po trzecie podstawowym kompoilatorem dla mnie jest gcc3

A na ile bezpieczne/bezkonfliktowe jest u¿ywanie Twych paczek w RA? Chodzi mi
g³ównie o fakt ¿e u¿ywasz gcc3 a RA jest na gcc2. Pojawiaj± siê u Ciebie
rdzenie j±dra na gcc2. Czy w ogóle sensowne/realne jest u¿ycie ca³o¶ci 2.4 z
gcc3 i podmiana rdzenia na odpowiednik z gcc2?

Spotka³em siê z tym problemem przy próbie instalowania vmware na Twym
2.4.20_gcc3. Konfiguracja siê nie powiod³a, gdy¿ wykry³ ¿e glibc by³
skompilowany gcc2 a kernel gcc3. Czy sensownym jest omijanie tego problemu
przez ³atanie z Twego gcc2?

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl