2.4-Pack ( było: przyszłość )

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 10:30:13 CEST

Osóbka znana jako Adam Szpakowski, wystukała:

> Spotkałem się z tym problemem przy próbie instalowania vmware na Twym
> 2.4.20_gcc3. Konfiguracja się nie powiodła, gdyż wykrył że glibc był
> skompilowany gcc2 a kernel gcc3. Czy sensownym jest omijanie tego problemu

A nie prościej zbudować kernel samemu? Ja wymęczyłem to jakiś czas temu. No i
działa 2.4.20 kompilowany w środowisku Ra+updates. A z bonusów to ruszył mi
FastTrak i wreszcie normalnie mogę zrobić shutdown...

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl