2.4-Pack ( by³o: przysz³o¶æ )

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 10:39:15 CEST

Dnia czw 17. kwietnia 2003 10:30, Adam Gapiñski napisa³:
> A nie pro¶ciej zbudowaæ kernel samemu? Ja wymêczy³em to jaki¶ czas temu. No
> i dzia³a 2.4.20 kompilowany w ¶rodowisku Ra+updates. A z bonusów to ruszy³
> mi FastTrak i wreszcie normalnie mogê zrobiæ shutdown...

Hmm... generalnie je¶li chce siê mieæ dok³adnie co sobie dusza za¿yczy to tak.
Ale trudno umieæ wszystko i/lub zajmowaæ siê wszystkim. Poza tym bardzo
doceniam pracê jacka/Cieciwy i chcê z niej korzystaæ. W koñcu po to to
robi±... ku uciesze o po¿ytkowi mas :-).

Pewnie gdyby chodzi³o o co¶ mniejszego i mniej wa¿nego ni¿ kernel to bym sie
na to rzuci³. Nie powiesz przecie ¿e kompilacja to posz³a Ci bez ¿adnych
zgrzytów i po¶wiêcenia temu sporej ilo¶ci czasu. Tak wiêc je¶li ju¿ mogê
przeznaczyæ trochê czasu na co¶ co siê mo¿e nie tylko mnie przydaæ to IMHO
niezbyt dobrym pomys³em jest próba (w mym wydaniu si³± rzeczy pewnie
nieudolna) powielania czyjej¶ pracy.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl