przyszłość - lekkie zboczenie z tematu

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 11:28:04 CEST

Artur wrote:
> On Wednesday 16 of April 2003 11:58, Bonder wrote:
> bic!

> a ja tylko proponuje dać w dziale linki
>
> http://www.baseciq.org/linux/slack2pld

Dzięki bardzo. Chyba właśnie udało Ci się przekonać mnie do poldka, bo
chociaz na PLD siedze ladnych pare miechow, to uzywalem tylko rpma :)
Takie linki *powinny* być na stronie PLD.
Adam

--
Adam Skowronski                  *  W zwiazku z powyzszym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulowac bledy glownego