Freeswan z Ra

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 11:59:56 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Stacho Pal wrote:
> Ma ktoś działąjący freeswan-1.97-1 z Ra? Nie udaje mi się go odpalić,
> np. szuka plików konfiguracyjnych w /etc zamiast /etc/ipsec. Wiem że
> jest w cvs-ie poprawiona wersja 2.0, ale czy to zadziała dla
> kernela-2.2? Na zdalnej maszynie jest właśnie taki kernel i zrobiony
> raid-1. Nie odważę się zdalnie instalować 2.4 na tej maszynie i dlatego
> zależy mi aby odpalić to na 2.2. Baaardzo będę wdzięczny z pomoc. :))

1.97 nie jest używalny.
2.0 jest poprawiony przez luzika, kernel 2.4 jest _wzbogacony_ o
odpowiednie łatki. Żeby to zadziałało na 2.2 potrzeba, żeby dzimi się
obudził ze snu zimowego i dodał odpowiednie łatki na kernel. Chyba, że
ktoś inny to zrobi - ja się nie podejmuje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...