2.4-Pack ( było: przyszłość )

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 12:01:38 CEST

Osóbka znana jako Adam Szpakowski, wystukała:
> Dnia czw 17. kwietnia 2003 10:30, Adam Gapiński napisał:

> bardzo doceniam pracę jacka/Cieciwy i chcę z niej korzystać. W końcu po to
> to robią... ku uciesze o pożytkowi mas :-).

No o tym piszę - weź speca Cieciwy i zbuduj rpm'a u siebie. Po to PLD ma cvs,
żeby z niego korzystać...

> Pewnie gdyby chodziło o coś mniejszego i mniej ważnego niż kernel to bym
> sie na to rzucił. Nie powiesz przecie że kompilacja to poszła Ci bez
> żadnych zgrzytów i poświęcenia temu sporej ilości czasu. Tak więc jeśli już

Kernel sam w sobie bez zgrzytów i problemów. Tak samo kernel-nvidia (dzięki
pomocy grupy) Potem tylko mała jazda z takimi pierdółkami jak lm_sensors.

pozdrawiam
--
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl