Bledki w PLD - (bylo: przyszłość)

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 12:22:36 CEST

Mateusz Korniak wrote:

> Opisz je tutaj.

Eeee, to takie proste. Juz chyba nawet to robilem, ale ten brak
odzewu... Ale jeszcze raz:

1. Ustawienia klawiatury polskie maszynistki (chyba tylko ja tego
uzywam) nie zawiera literki c (małe ce), zawiera za to dwie C (duze C).
Chodzi o ustawienia klawiatury które są dostępne z kxkb.

2. ppp, dotyczy jadra 2.2.10 (wiem stara, ale moze sie uchowala) - nie
wiem czy to blad, ale pppd korzysta z innej metody identyfikacji wersji
jadra niz samo jadro. Jesli skompilujemy jadro z parametrem Makefile'a
EXTRAVERSION=1 (bez minusa) to kernel bedzie mial wersje 2.2.101 a pppd
prawdopodobnie bedzie to rozszyfrowywal jako 2.2.10-1, albo odwrotnie.
Efekt jest taki, ze pppd nie da sie uruchomic bo jest konflikt wersji.
Wiem, ze nie powinno sie tak uzywac tego parametru w ten sposob, ale
kiedys nie wiedzialem i spedzilem kilka dni na debugowaniu (metoda
printf) kodu pppd. Przy czym pppd byl jedynym modulem, ktory wtedy
mialem i ktory mial z tym problemy. Byc moze ten blad jeszcze istnieje.

tytus

--
(""="")  Adam 'TYTUS' Skowronski           tytus w oldfield.org.pl
  `.,,'              http://mike.oldfield.org.pl/tytus/