poldek+rpm

Adam Skowronski tytus w oldfield.org.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 14:10:54 CEST

Mam nieduży problem.
Jak usunąć zdublowane wpisy z bazy rpma?

Osiągnąłem je w ten sposób:
miałem parę pakietów zainstalowanych w dwóch wersjach, np.
ncurses-5.2-33 i ncurses-5.2-34, ale o tym nie wiedzialem.
Poniewaz poldek (ls -u) powiedzial mi ze te pakiety moglbym upgradeowac,
  sprobowalem, a on mnie oplul, komunikatem

błąd: ncurses: wielokrotnie zainstalowany, poddaję się

Więc uzylem przy upgrade niefrasobliwej opcji force, a poldek mi
grzecznie najpierw odinstalował oba pakiety, a potem zainstalował, tylko
2 razy ten sam, nawet nie jęknąwszy.

W efekcie nie mogę usunąć tego podwójnego wpisu, ani za pomocą poldka
(zgłasza podwójnie zainstalowany pakiet) ani za pomocą rpm - stwierdza,
ze nazwa nie jest jednoznaczna.
Co robic?

tytus

--
Adam Skowronski                  *  W zwiazku z powyzszym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulowac bledy glownego