apache pada?

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w pf.pl
Czw, 17 Kwi 2003, 22:36:38 CEST

Dnia Thu, 17 Apr 2003 22:25:49 +0200
"Wojciech Potaczek" <wojciech w potaczek.pl> napisał:

> Niestety, u mnie tak sie dzieje na wszystkich kernelach z 2.4 packa
> pózniejszych niz 2.4.19-2.8 (w moim przypadku smp) :-(
>
> Downgrade kernela rozwiazal mi problem.
> Na 2.2 tez nic sie nie dzieje.

Hm a widomo co ejst tego powodem? Mozna liczyc na poprawienie tego
bledu? Ja mam kernel 2.4.20-4 samodzielnie budowany. Jakos nie widzi mi
sie zmiena kernela dla apache`a, imho powinno byc odwrotnie ;>
p.

--
/===[ Piotr 'Drozdo' Drozdowski ]============================\
|===[ drozdo(at)pf(dot)pl ]===[ http://www.drozdo.eu.org ]===|