Tłumaczenie.

Tomasz Rutkowski rennis w o2.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 00:40:10 CEST

Bartłomiej Ogryczak wrote:

> Wystarczy, że dałeś próbkę swoich możliwości w tych dwóch mailach.
>
> bart

Z tego co zauwżyłem to nie tylko ja mam problemy z wysławianiem się
poprawnie.
Jednak jak praktyka pokazała to znajdą się ludzie co pomogą to ładnie
stylistycznie i ortograficznie ułożyć.
Ale żeby to zrobili to muszą mieś jakieś podstawy.
http://ux.ap.krakow.pl/~rennis/

Tak więc znajdą je pod tym linkiem. Jest tam wersja mało nadająca się do
użytku.
A tak wogóle to całkiem fajny ten format docbook.

P.S. Jak sprawdzić jakie ma kodowanie Xemac (dopiero zaczołem go używać,
dobry ten opis na pld.org.pl) bo mi się wywalił podczas zapisu a w
autosave została sieczka bez polskich znaczków. Po ponownym otwarciu nie
dał rady tego poprawić, a nawet pisać polskie znaczki. Na szczęscie z
Openofficem nie ma problemu i w nim to poprawiłem (kocham ten pakiet).

Rennis