[OT][SPAM][Nie czytać] Re: erainternet

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 18 Kwi 2003, 11:24:02 CEST

Dnia pią 18. kwietnia 2003 01:57, Jakub (mick3y) Mikusek napisał:
> Michał Margula naskrobał(a):
>
> To ja może się podepnę i tak offtopicznie zapytam - gdzie dostęp do
> Internetu jest najkorzystniejszy cenowo? I jak dużo bajtów ucieka przy
> zalogowaniu się via gprs na serwer i napisanie takiego głupiego maila?

Z tego co pamiętam, to w erze jest wap over gprs za 10zł (+vat) /m-c i
słyszałem o normalnym tego wykorzystywaniu (jako internet via gprs).
Niestety, po przekroczeniu 150MB downloadu konto zostało zablokowane do
wyjaśnienia (po wyjaśnieniu zostało odblokowane).
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/