PLD otwarte

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 18 Kwi 2003, 17:04:19 CEST

On Thu, 17 Apr 2003, Pawel Bernadowski wrote:
> Kloczek caly czas sie upiera iz mu stowarzyszenie ani zadna oficjalna
> struktura nie jest potrzebna..

Przeczytaj dokładnie.
Pisze, że _jemu_ nie jest potrzebna.
Byli już zresztą tacy, którzy mówili, że wszystko przeprowadzą, etc, etc,
etc. I co? nic.

Widać nie ma takiej potrzeby.

Też mi się kiedyś wydawało, że przydałaby się pewna forma organizacji.
Niewątpliwie są z tego korzyści, jakieś pieniądze może by się pojawiły,
możnaby bardziej formalnie wydawać płyty, mieć "na stanie" sprzęt,
zawierać umowy na "certyfikowanie" sprzętu "na zgodność z PLD" ;)
Owszem, fajnie - ale chyba jeszcze nie teraz... Tak mi się to trochę
wydaje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...