siec radiowa

Piotr Chmyłkowski pch3 w via-net.eu.org
Sob, 19 Kwi 2003, 09:54:05 CEST

Witam
Musze zrobic siec droga radiowa w pewnym budynku. Jako, ze mam tylko jako
takie pojecie o tym, prosze o pomoc.

1. Jakie kupic karty sieciowe, zeby dzialay pod Linuxem (22Mbps)?
2. Troche bardziej skomplikowane: W budynku A mam juz doprowadzona siec
kabelkiem. Siec musze dorpowadzic do budynku B droga radiowa. Poza tym
fajnie by bylo, gdyby w budynku B byla siec radiowa. Moje pytanie: Czy
wystarczy, ze w budynku B postawie AccessPointa a w budynku A komputerek z
karta radiowa? Czy musze kupic dwie karty, zestawic polaczenie p2p miedzy
nimi, i do tego AccessPoint? Aha, odleglosc miedzy budynkami to okolo
200m, po drodze jest drzewo. Podejrzewam, ze nie musze uzywac, zadnych
dodatkowych anten, dobrze mysle?

Z gory dziekuje
--
Piotr Chmylkowski