alsa z Ac :( juz zglupialem!

Sob, 19 Kwi 2003, 11:05:18 CEST

On Saturday 19 of April 2003 10:56, [uho] wrote:

> Item: PCM Out Path & Mute -- o to ci chodzi, mixerze tylko to znalazlem,
> jak by nie bylo ustawione to caly czas cisze mam !!

Chodzi mi o zniknięcie znaczków 'mm' na górze słupków w alsamiskerze (robi się
to klawiszem 'm'  )

A mniej graficznie:
[root w bkorniak /root]# amixer
Simple mixer control 'Master',0
  Capabilities: pvolume pswitch pswitch-joined
  Playback channels: Front Left - Front Right
  Limits: Playback 0 - 31
  Front Left: Playback 31 [100%] [on]
  Front Right: Playback 31 [100%] [on]
	(itd ...)
aby mieć [on] _mniej_ _wiecej_ _wszedzie_ .

Uff.....

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright