siec radiowa

Łukasz Jernaś dee-pld w nsj.srem.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 14:12:33 CEST

Dnia Sat, 19 Apr 2003 13:49:44 +0200 Adam Szpakowski
<worf w optics.polsl.gliwice.pl> napisał:

> Puściliśmy testowy link na koło 2km. Znam osobiście rozwiązania, które
> sięgają 7-8. Słyszałem (ale tylko słyszałem) o takich, które na
> standarcie 22MBit ciągną ponad 20 km (ale to z masztów).
>
> Transfer u mnie to był realnie 1MBit... ale był trudny teren...
> musieliśmy się przebić między 2 wieżowcami (dla ludzi z Gliwic: międzu
> asystentem i solarisem) pod dużym kątem. Rozbieżność kątowa przesmyku
> między nimi była w okolicy 1deg. A puszczaliśmy z innego wieżowca (8
> piętro AEiI) do domku jednorodzinnego (ptasia dzielnica). Pojawiały
> [...]

U mnie by było z dachu 4 piętrowego (+ parter oczywiście) bloku do domku
umieszczonego na domku jednorodzinnym - ale na szczęście domek znajduje
się jakies 20 metrów nad poziomem morza wyżej od bloku (może trochę
więcej) - zobaczymy w gruncie rzeczy to transfer na poziomie 2MBit by
mne satysfakcjonował :) Tylko coś mi się zdaję że taniej wyjdzie jak
sobie sprzęt z USA (tudzież poszperam w UE) zamówie :/

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś