siec radiowa

Łukasz Jernaś dee-pld w nsj.srem.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 14:31:02 CEST

Dnia Sat, 19 Apr 2003 14:31:54 +0200 Tomasz Rutkowski <rennis w o2.pl>
napisał:

> A jaki u ciebie są cenny?
> Bo u mnie w krakowie w Action jest niedrogi sprzęt Planeta do sieci
> radiowych.
> Jak patrzyłem ostatnio w detalu w ich sklepie to było na poziomie 700
> zł za punkt dostepowy (bez anteny i kabla).

W sumie oszczędność jest mała - bo około 150 złotych na urządzeniu (po
wliczeniu kosztów przesyłki). Nie podam Ci niestety dokładniejszych cen,
gdyż w tej chwili ich nie pamiętam i niezbyt mam czas by szukać :/

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś