siec radiowa

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Sob, 19 Kwi 2003, 15:35:08 CEST

On Sat, 19 Apr 2003, Adam Szpakowski wrote:
> Szczera prawda. Też mieliśmy linksysy i o ile same AP-ki działały przyzwoicie
> to ergonomia pracy na nich nie istniała. Dystrybutor mówił jednak, że ma się
> z 1 czy 2 kwartałem tego roku zmienić globalnie soft w linksysach.
Hm... biorac pod uwage iz 2-3 tygodnie temu (nie pamietam dokladnie kiedy)
cisco wykupilo linksysa ;) to jest to bardzo prawdopodobne..

Co do predkosci to sie zgadza...
a zasiegi... to juz zalezy od anten...oraz tego jakie damy uzadzenie..
oraz czy beda jakies wzmacniacze.

Pawel Bernadowski
GG 3377
admin (at) wilnet.info