ruting

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 17:40:11 CEST

witam

mam taki oto ciekawy problem:
ostatnio dostalismy drugie lacze i kilka ip'kow
chcialbym teraz rodzielic moj server www (apache) na dwa rozne ip albo
i wiecej o ile bedzie taka potrzeba (np ssl) ale chcialbym aby np jak
ktos bedzie sie laczyl na 81.210.11.5 (eth1) to zeby pakiet tam wrocil
a jesli na 213.77.19.196 (eth0) to zeby poszedl ta droga

teraz jest tak ze mam ustawione dwie siec 81.210.11.0/26 na eth1
213.77.19.192/28 na eth0 a default jest na eth0

i w zwiazku z tym wszyzstko co wychodzi idzie na eth0 nic na nowe
lacze o ile ktos sie nie polaczyl z tej wlasnie sieci

statyczne rutowanie tez nie wchodzi w gre gdyz nie roziazuje mojego
problemu

pytanie jest natomiast takie: czy da sie ustawic ruting na podstawie
adresu source.

moze ja cos zle rozumuje wiec poprosze o odpowiedz osoby co maja dwa
niezalezne lacza.

Pozdrawiam
ChomAr
--