Dziwne porty

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 22 Kwi 2003, 18:11:53 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Kif wrote:

> Witam,
>
> zauważyłem ostantio na jednej z maszyn dziwne pootwierane porty. Na 100 %
> instalowałem na tej maszynie ssh i ftp, ale co z pozostałymi.... czy może
> mieć to związek z pozostałością po eksperymentach ze snortem?
>
> Starting nmap V. 3.00 ( www.insecure.org/nmap/ )
> Interesting ports on xxxxxxx:
> (The 1591 ports scanned but not shown below are in state: closed)
> Port State Service
> 21/tcp open ftp
> 22/tcp open ssh
> 411/tcp filtered rmt
> 412/tcp filtered synoptics-trap
> [...]

I gdzie tu jest napisane że te porty są otwarte?
Jest napisane filtered - co nie znaczy że cokolwiek na tych portach
nasłuchuje. Sprawdź firewalla na obu maszynach (tzn tej skanującej i
skanowanej).

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :