poppassd

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 19:30:53 CEST

On Sun, 20 Apr 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
> No - wyniki są takie, że to działa :)

Potwierdzam. Zmiana hasła w squrrel i poppasd działają.
"Poprawiłem" tylko opis z angielskiego na polski w change_password.
Warto też ze strony kravietz'a ściągnąć źródła poppasd,
jest to co prawda ta sama wersja, ale zawiera inne README.
Stamtąd się dowiedziałem dlaczego poprzednia wersja nie działała. :)
pzdr
Stacho Pal