firewall ?

Michał Sutkowski michal.sutkowski w ugww.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 20:46:46 CEST

Le Mardi 22 Avril 2003 20:32, Dominik Żyła a écrit :

> Nie możesz wziąć firewall-init bądź tree-firewall z repo?

Mój problem nie polega na tym skąd wziąć (bo pewnie dociągnę poldkiem) tylko
które wziąć, które lepsze, wygodniejsze, prostrze, przyszłościowe (żeby nie
okazało się, że za "chwilę", kiedy wyjdzie Ac będę musiał przenosić całość
konfiguracji z jednego rozwiązania na drugie i zajmie mi to dużo czasu).

Kiedy będę się przenosił z "Ra" na "Ac" czy "ipchains" na "iptables" - tego
nie wiem. Kiedyś tam. Interesuje mnie stworzenie niezależnej konfiguracji,
żebym "kiedyś tam" zmitrężył mniej czasu na przystosowanie jej do nowych
warunków.

Pytanie: "Co polecacie: firewall-init czy tree-firewall?"

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal.sutkowski w ugww.pl