Via VT6102 Rhine

=?X-UNKNOWN?Q?Tomasz_Gibzi=F1ski?= gibzinskit w student.man.radom.pl
Wto, 22 Kwi 2003, 22:17:10 CEST

On Tue, 22 Apr 2003, Roman Niewiarowski wrote:

> skad brales kernel ?
> mam w domq KT400 na plycie DFI wiec moge testnac :)

source = ac http://ac.pld-builder.net/ac/

porzyczylem sobie z pracy sieciowke ne2k dziala
chyba bede musisa skrzynke zabrac do roboty tam an 8Mb to wszystkie
updejty pojda w pare min bo na domowym laczu 64Kb sciaganie 11MB kernela
wymago duzych pokladow cierpliwosci i nie jednej kawy,  moze sie kernel z
jakims pakietem gryzie co szczegolnie sie uwidacznia na tym module.

w najgorszym wypadku to itak domowa maszyna wiec iptables mi nie sa
konieczne a dzwiek zawsze mozna ustawic przez alse, trzabedzie wrocic do
2.2.x

pozdr
gito