siec radiowa

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 04:54:18 CEST

On Saturday 19 of April 2003 13:49, Adam Szpakowski wrote:

> Puściliśmy testowy link na koło 2km. Znam osobiście rozwiązania, które
> sięgają 7-8. Słyszałem (ale tylko słyszałem) o takich, które na
> standarcie 22MBit ciągną ponad 20 km (ale to z masztów).
>
> Transfer u mnie to był realnie 1MBit... ale był trudny teren...
> musieliśmy się przebić między 2 wieżowcami (dla ludzi z Gliwic: międzu
> asystentem i solarisem) pod dużym kątem. Rozbieżność kątowa przesmyku
> między nimi była w okolicy 1deg. A puszczaliśmy z innego wieżowca (8
> piętro AEiI) do domku jednorodzinnego (ptasia dzielnica). Pojawiały się
> [...]

Na początku maja, będę już miał do dyspozycji prostą infrastukturę sieci
radiowej, a (mam nadzieję) od mniej więcej połowy maja, będzie to już w
miarę rozbudowana sieć. Wszystko na AP D-linka 900AP+ (swoją drogą co o
nich myślicie?). Rozpiętość sieci będzie sięgać kilku (do 5) kilometrów, z
głównym punktem w centrum tego obszaru. Będę mógł wtedy porobić testy. Czy
ktoś pisałby się na nie? W ten weekend może sprawdzę samą sieć (centrala ->
antena 200 m dalej -> notebook), to miałbym ogólny obraz tego rozwiązania.

--
Michal Chruszcz -=- troll @troll.one.pl
JID: troll w jabber.2000-plus.pl -=- gsm: +48607620771