PLD otwarte

Marcin pld-user w o2.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 09:39:43 CEST

> Na 2.2 PDC nie łazi. Tzrebaby zrobić backport zmian z 2.4. Mozna przejść
> na 2.4 gdzie to juz działa.

OK - wierzę że tak jest, tylko pytanie - czy udało Ci się zainstalować PLD
na dysku (dla ułatwienia 1-szt.) podpiętym do takiego kontrolera? Mam płyty
z PLD 1.0 Ra i ta sztuka magiczna mi się nie udała (co więcej nie udało mi
się uruchomić instalatora z jajkiem 2.4 tylko z 2.2).

I drugie pytanie - nie mam kompa podpiętego do Internetu (wszystkie CD
zrzucone na HDD żeby poldek i ja wiedzieli co za pakiety mają - bo mieszanie
płytami jest wkurzające) jak i *co* zessać żeby później doinstalować
poldkiem?? Dostęp do Internetu mam w pracy, tu mogę ssać aż do utraty
miejsca na dysku i do domu przenosić w sposób dowolny off-line'owy.

Marcin