Ra+apache-1.3.27-3

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 13:22:36 CEST

Marek Ciesielski <marekc w klub.chip.pl> [21-04-2003 09:07]:
> On Mon, 21 Apr 2003 04:11:55 +0200, you wrote:
[...]
> Od grudnia '02 błąd jest zgłoszony w BTS -
> http://bugs.pld.org.pl/index.php?ctx_id=4760662&&action=showTicket
> W styczniu stwierdzono, że "innym działa" i pewnie ja coś poknociłem -

Przejrzałem jeszcze raz naszą korespondencję z tamtego okresu.  Nie
podałeś danych pozwalających odtworzyć problem, nie odpowiedziałeś
na maila.  Skoro zdecydowałeś się na czekanie, aż do teamu dołączy
wróżka, to aż szkoda Ci w tym przeszkadzać; przydałaby się bardzo.

> a że naszym developerom nie chce się sprawdzać się takich dupereli bo
> RA to dla nich zamknięty rozdział więc zostaje tylko własna kompilacja

Cóż, kiedyś tę duperelę sprawdziłem.  Ze skutkiem negatywnym.

> źródełek (nie wg. speca z SRPMS lub CVS) - winny prawdopodobnie jest
> mechanizm dynamicznego uruchamiania modułów, bo jak się tę opcje
> wyłączy, to .htaccess działa...

Problemem jest (raczej) nie mechanizm DSO, tylko któryś z modułów,
nie potrafiący z niego odpowiednio korzystać.  Takie problemy są
znane (vide mod_perl z Apache 1.3, który lubi(ł?) się czasami jako
DSO walić i nikt nie wie, dlaczego) i nie są specyficzne dla PLD.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]