ftp...cieciwa

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 13:28:33 CEST

On Wed, 23 Apr 2003, Krystian Tomczyk wrote:

> Witam
> Mam pytanie odnosnie zasobów na
> ftp://ftp.kernel.pl/pub/People/cieciwa/. W katalogu
> 2.4.20-4.i686_gcc3 jest duzo pakietów, a w katalogu
> 2.4.20-6.i686_gcc3 jest ich tylko kilka.
> Czy jeszcze nie sa zbudowane te których tam nie ma, czy sa
> one niepotrzebne (aktualnie mam 2.4.20-2 z nest-test)

Nie sa one jeszcze zbudowane, a to z powodu problemow ze sprzetem
i problemow z samym kernelem.

Przyznaje sie bez bicia, ze ja zawalilem.
Postaram sie jak najszybciej uzupelnic braki ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}