ftp...cieciwa

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 17:59:42 CEST

On Wed, 23 Apr 2003, [uho] wrote:

> a prubowales -d1 -c3 -u1, -X uzywa sie w naprawde nie wielu przypadkach !!!

Hmm, spróbuję dziś wieczorem - mam nadzieję że będzie lepiej :)

BTW - poweroff nie wyłącza mi płyty. Czy rekompilacja z "Use real mode APM
BIOS call to power off" cokolwiek pomoże? Przy 2.2.25 działało to bez
problemu...

Aha - i drugie pytanie: przy starcie systemu jestem opluwany, że moje USB to
unknown, niuniu i mogę je sobie wsadzić. Czy to normalne przy nforce2 czy
też muszę coś poustawiać?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki