Radeon

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 23 Kwi 2003, 18:19:39 CEST

On Wed, 23 Apr 2003 17:57:13 +0000
Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> Instalowałem, ale z nimi nie chodzi, bo są za stare (1.1.1).
> Skompilowałem sobie je samodzielnie i niby wszytsko działa, ale nie ma
> akceleracji. W załączeniu mój log od XFree86 (przepraszam z góry
> zniesmaczonych :).

Nie rozpoznaje prawidłowo chipsetu, problemy z mtrr. tyle widać z logu.
Ale jeszcze jedno. Gatos wymaga swojego drm. Może tu jest problem.

Najlepiej jednak upgrejdnąć Twoje 4.2.1 do 4.3.0. Do tego polecam
sterwoniki gatosa, po ciężkim testowaniu doszłem do wniosku że najlepiej
się sprawują, przynajmniej z moją kartą. dri snapszzoty, mimo że z mesą
5.0.1 powodują sporo kłopotów, a oryginalne z xfree... miałem parę
kwiatków z nimi.
Ale jak to sie ma do mobility? ;) no idea :)

pozdr.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]