Znawca 'awk' poszukiwany!

Marcin Kamiński maxiu w best.net.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 18:54:31 CEST

[środa, 23 kwiecień 2003], Stacho Pal napisał(a):

> Witam!
> Mam mały kłopot z freeswan-2.00-rc4. Niby wszystko zaczyna działać,
> tylko:  ipsec (stop, start, status) wypluwa taki komunikat:
> awk: line 367: regular expression compile failed (missing operand)
> ^also(|flip)=
>
> $0 ~ /^also(|flip)=/ {
>         sub(/^also(|flip)=/, "")

Zamień w tych miejscach na /^als(o|oflip)=/
Najwidoczniej nasz awk nie akcpetuje pustej alternatywy, dziwne bo np. egrep
dobrze to odczytuje. Przydałoby się sprawdzić czy awki w innych
dystrybucjach tak samo się zachowują (w końcu na czymś to napisali).

- Marcin Kamiński --------------------------------- maxiu -
--- software developer ------------------- 6net project ---
----- network administrator -------- Best Group admin -----
------- Poznań Supercomputing and Networking Center -------