fm801 i alsa

Virek virek w interia.pl
Śro, 23 Kwi 2003, 22:45:20 CEST

Hello PLD-users,

  Mam problem z kartą Forte Media fm801.
  Posiadam dystrybucję Ra, wraz z alsą:
  [root w pc23 root]# rpm -qa |grep alsa
  alsa-lib-0.5.10b-2
  kernel-sound-alsa-0.5.12a-17 w 2.2.22_6
  alsa-utils-0.5.10-7
  alsaconf-0.4.3b-3

  Jako że na liście w alsaconf nie ma w/w karty, zacząłem guglać.
  wyguglałem adresik w alsa.org opisujący instalację, a w nim:

  modprobe snd-fm801
  modprobe snd-pcm-oss
  modprobe snd-mixer-oss
  modprobe snd-seq-oss

  Po tym lsmod pokazuje jedynie:
  soundcore               2628   2  [snd]

  Próba wywołania alsamixer-a kończy się:
  alsamixer: failed to open mixer #0/#0: No such file or directory

  I już nie wiem, czego chwycić....

--
Best regards,
 Virek                          mailto:virek w interia.pl

Ponad 100 tysiecy facetow szukajacych przyjaciolki, kochanki, zony,
dziewczyny... Czekamy! >>> http://link.interia.pl/f170e