Radeon

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 09:08:42 CEST

Dnia 2003.04.24 01:02, Jarosław Kamper napisał(a):

> Co to tak w ogóle? ;)

TCL = Transform, Clipping and Lighting - Sprzętowe dopalenie tego, ale
o ile mi wiadomo to Radeon 7000 tego nie obsługuje. Dostępne to jest
dopiero od Radeona 7200.

> Ale chyba nie 10 razy?!

Od tej opcji nie przyspieszy 10 razy, ale Radeon 7000 jest naprawdę
duuuuużo wolniejszy od 9000. W większości benchmarków różnica wynosi 3
do 4 razy.

> radeon -> ati - +1% (chore!)

??? Co jest chore?

> To mi jakieś dziwne mignięcia dawało i +20% (wywaliłem)

U mnie jest OK :)

> To nic u mnie nie zmienia. Co to to DPMS? :)

I nie powinno, to są dodatkowe wpisy na dwa monitory. A DPMS to od
oszczedzania energii. Jak rozumiem lsmod pokazuje załadowany moduł
radeon?

			Artur