Radeon

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.one.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 10:08:27 CEST

Dnia czw 24. kwiecień 2003 09:42, Pepe napisał:

> Nie prawda. Sterowniki gatosa są zakomentowane w specu. Po ich
> odkomentowaniu i ściągnięciu strowników z cvs'u gatosa wszystko się
> zbuduje. Potrzeba jeszcze zbudować nowy moduł do kernela bo ten który jest
> jest za stary.

Ale budowane są te które są w specu?
Przecież one są raczej bardzo stare?!?
Zresztą nie udało mi się zbudować niczego z gatos dla 4.3.0.
Ani tego co jest w specu, a nawet gdy zmieniłem namiar na nowe na gatos...

--
Grzegorz Pietrzak
grzes w artikon.one.pl.bezspamu