CVS / poldek / builder

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 15:27:48 CEST

Dnia Thursday 24 of April 2003 14:46, Crazy napisał:
> Wywala sie po jakichs 20 minutach budowania - po tym jak juz zezre reszte
> ramu + caly swap (~400-500 mb)

Też miałem podobny problem przy postgresie 7.3.2, który pośrednio wymagał
właśnie tools-pod. Kompilowanie przeszło spokojnie bez problemów, ale przy
testach po kompilacji 6 z 680 (o ile pamiętam) nie przeszło i wyszedł z
błędem. Nie obserwowałem użycia swapa. Ram-u miał 0.5G. Kompilowane w czystym
Ra.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w optics.polsl.gliwice.pl