Ra+apache-1.3.27-3

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Czw, 24 Kwi 2003, 16:48:31 CEST

On Thu, 24 Apr 2003 08:12:42 +0200, you wrote:

>[root w trashlandia root]# rpm -qa|grep apache
>apache-mod_perl-1.27-2
>apache-mod_expires-1.3.27-3
>apache-1.3.27-3
>apache-mod_ssl-2.8.14_1.3.27-1
>apache-mod_auth-1.3.27-3
>apache-mod_dir-1.3.27-3
>apache-mod_rewrite-1.3.27-3
>apache-mod_vhost_alias-1.3.27-3

Tak więc mam teraz takie pakiety co Ty.
Po wywaleniu apache-mod_auth_pam odżył tzn. pyta się o usera i hasło i
się nie zwiesza, ale teraz ciągle w logach wypisuje że nie może
odczytać pliku z hasłami i że w katalogu z plikami strony brak usera
:-)
Scieżka do pliku z hasłami jest dobra (sprawdzałem setki razy) -  user
http czyta ten plik bez problemu i 644 powinno mu styknąć...

spotkał się ktoś z czymś takim?

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski