KDE3.1 + GTK+

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 24 Kwi 2003, 21:28:57 CEST

Dnia czw 24. kwietnia 2003 11:00, Daniel Mróz napisał:
> Czesc
>
>    Zainstalowalem KDE3.1 z ftp://blysk.ds.pg.gda.pl, wszystko dziala w
> miare dobrze, tylko aplikacje na GTK odpalaja sie bez dekoracji okna.
> Wszystko jest w jednym kolorze (szarym), nie widac przyciskow,
> suwakow, nic. Pracowac sie da, ale trzeba wszystko robic niemal po
> omacku. `ldd' na binarce nie zdradza zadnych brakow. Po odpaleniu
> pod Gnome, czy Fluxboksem jest wszystko OK, pod KDE szarzyzna.
> Probowalem przywracac domyslny temat (moze ma jakies problemy ze
> znalezieniem tematow), ale wynik jest bez zmian. Nie wiecie co moze
> [...]
Dziwne, mnie działa wszystko OK - jakie aplikacje dają Ci takie efekty ? A co
do wersji, to ja mam:
gtk+-1.2.10-7
kdebase-3.1.1a-3.9
kdelibs-3.1.1a-0.9
(wszystko to najświeższe pakiety dostępne pod Ra).
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org